VELKOMMEN TIL DETAILSHOP SIN KUNDESERVICE!

Hei, og hjertelig velkommen til oss – her finner du kontaktinformasjon og noen ofte stilte spørsmål. Hvis du lurer på noe rundt et spesifikt produkt, husk å sjekk produktbeskrivelsen først! Hvis ikke det står informasjon om det du lurer så hiver du selvfølgelig avgårde en e-post.

KONTAKTINFORMASJON

Detailshop AS
Konows Gate 67B
0196 OSLO

E-post:
kontakt@detailshop.no

Tlf:
+47 22 50 22 30

Arbeidstid:
Mandag – Fredag
08:00 – 16:00

OFTE STILTE SPØRSMÅL (FAQ)

Hvordan endrer jeg ordren min?

Send oss en e-post på kontakt@detailshop.no, hvis ikke ordren allerede er sendt så endrer vi den for deg.

Kan jeg returnere en eller flere varer?

Ja, det kan du. Les våre vilkår og betingelser her!

Hvordan sporer jeg ordren min?

Når ordren din fullføres mottar du en e-post med link til sporing hos Bring. I tillegg skal du motta sporing fra Posten automatisk hvis du har appen deres.

Obs: Kränzle sendes med PostNord direkte fra importør, og vil ikke varsles på samme måte. Ta kontakt med oss på kontakt@detailshop.no hvis du trenger sporing på disse.

Hvorfor er ikke ordren min sendt enda?

Fra tid til annen har vi større pågang med ordre enn vi har kapasitet til å pakke. Dette er uheldig, men dessverre en realitet. Ta gjerne kontakt med oss på kontakt@detailshop.no for å sjekke status på din ordre!